#vastuullisuusteko
Kuivalaastituotteemme ovat mukana Suomalaisen Työn Liiton ja Avainlippu -yritysten "Onhan siinä Avainlippu" -kampanjassa. Kampanjan myötä haluamme muistuttaa kotimaisen työn merkityksestä tuotteidemme taustalla.
Fescon Oy mukana onhan siinä avainlippu -kampanjassa
”Lähdimme mukaan kampanjaan, koska valitsemalla kotimaisia tuotteita ja palveluita turvaamme työpaikkojen pysyvyyden ja kotimaisen tuotannon myös jatkossa. Kannamme ylpeydellä suomalaista Avainlippu –merkkiä, joka kuivalaastituotteillemme on myönnetty”, iloitsee Kimmo Peltola, Fescon Oy:n toimitusjohtaja
”Haluamme olla yhteisvastuullisesti luomassa työpaikkoja Suomeen vahvistaen sekä taloudellista että yhteiskunnallista hyvinvointia. Panostamme toiminnan kehittämiseen Suomessa sekä investoimme myös omaan tutkimus- ja kehitystoimintaamme”, lisää Peltola.
Fescon Oy huomioi tuotannon ja toiminnan vastuullisuuden myös hankinnoissaan ja alihankintaketjuissaan. Yritys noudattaa voimassa olevaa ympäristölainsäädäntöä ja pyrkii koko ajan vähentämään oman toiminnan ympäristövaikutuksia.
”Tuemme myös työntekijöidemme osaamista, hyvinvointia ja yhdenvertaisuutta, tämä on toimintatapamme. Tarjoamme henkilöstölle mm. mahdollisuuksia työssäoppimiseen, kouluttautumiseen sekä työn kehittämiseen. Seuraamme tätä säännöllisesti työtyytyväisyyskyselyillä ja panostamme työturvallisuuteen, kertoo Peltola.
Koronavirus vaikuttaa meidän kaikkien elämään. Nyt jos koskaan kannattaa valita kotimaisia tuotteita ja palveluita, jotta työpaikat säilyvät. Yhdessä selviämme tästä!
Avainlippu on merkki suomalaisesta työstä. Merkki voidaan myöntää tuotteelle, joka on valmistettu Suomessa. Kolmevuotisella Onhan siinä Avainlippu -kampanjalla Suomalaisen Työn Liitto haluaa nostaa Avainlipun sille kuuluvaan arvoon. Kampanjan tehtävänä on lisätä Avainlippu-alkuperämerkin tunnettuutta ja vaikutusta ostopäätöksiin.